Sportovat je možné i v pokročilém věku. Jen je vhodné snížit zátěž, zkrátit vzdálenost a ubrat na intenzitě. Začít můžete kratšími procházkami po okolí, které postupně prodloužíte na pěší výlety o větších vzdálenostech.

Vánoce jsou každoroční zatěžkávací zkouškou pro naše zažívání. Zůstal vám po Vánocích podrážděný žaludek, pálení žáhy, zácpa, nechutenství či jiné podobné potíže? Prevencí může být jedině střídmost. Ale kdo se o Vánocích udrží?

Výzkumy ukazují, že ženy během svátků přiberou až tři kila a muži běžně pět. Jak to udělat, abychom ztloustli co nejméně a nemuseli se po Novém roce vrhat na nesmyslné diety?

Cítíte se unaveni a bez energie? Zpravidla se tento stav svádí na podzimní únavu. Tělo vám však dává najevo, že je zanesené toxiny a tudíž potřebuje pročistit. Podzim je obdobím, které předchází dlouhé mrazivé zimě. Zima znamená útlum a například pro některá zvířata je to také doba spánku. Očistit tělo na podzim je zcela v souladu s přírodou, která...

Posturu (držení těla) chápeme jako aktivní držení pohybových částí těla proti zevních sil. Držení těla není synonymem vzpřímeného postoje, stoje na dvou končetinách, ale je součástí jakékoliv polohy a každého pohybu.

Úvodem bych chtěla zdůraznit, že články tohoto typu nejsou v žádném případě "náhradou" za lékařskou péči. Pokud máte bolesti kloubů, doporučuji navštívit specialistu.

Menopauza o sobě dává vědět náladovostí, nespavostí, návaly horka či přibíráním na váze. Nepříjemné příznaky můžete zmírnit s pomocí pravidelného cvičení a zlepšit tak celkovou kvalitu svého života.

Léto představuje pro udržení si váhy či hubnutí mnoho nástrah. Celkově bývá režim rozvolněný, přichází doba dovolených, pobyty all inclusive, které si chceme užít, doba návštěv přátel a rodiny, grilování. Jaksi se vytrácí ta rutina a pravidelnost, kterou jsme lépe schopni dodržovat, pokud náš týden má řád.