Vítejte!

Jmenuji se Renata. Cvičení jsem se začala věnovat v červnu 2007. O 4 měsíce později mě přivedl bývalý manžel a posléze i trenérka, Karin Kopečná, na myšlenku zkusit se připravit na závody v bodyfitness. V roce 2008 jsem získala 2. místo na Mistrovství Moravy a Slezska v kategorii bodyfitness nad 164 cm a následně 3. místo na MČR v kategorii bodyfitness masters. V roce 2009 jsem získala 3. místo na Mistrovství Moravy a Slezska v kategorii bodyfitness nad 164 cm a 6. místo na MČR v kategorii bodyfitness masters. Na mé sportovní přípravě se podílela Karinka Kopečná (mistryně Evropy v kulturistice žen) a Dalibor Hájek, kterého ne třeba představovat.

Být dobrým trenérem, není snadné.

Dochází k velkým rozdílům v kvalitě trenéra. Trenérská činnost se může zdát mnoha lidem zajímavou a snadnou právě proto, že není obtížné se trenérem stát ( minimální zkušenost + absolvování krátkodobého kurzu = trenér ). Činnost trenéra by měla mít úroveň profesionální pedagogické práce. Myslím si, že každý trenér rád vidí u svých svěřenců, co nejlepší výkony, zlepšení zdravotních problémů a především zlepšení psychiky jedince. Nejdůležitější při trenérské práci je komunikace. Klient by měl mít pocit a nejen pocit, že je v dobrých rukou.

CERTIFIKACE:

  • - instruktor cvičení na závěsných a kluzných systémech (TRX, Flowin)
  • - osobní trenér kondičního posilování
  • - trenér kulturistiky
  • - instruktor fitcentra
  • - cvičitelka zdravotní TV
  • - výživový poradce
  • Trenérská škola Petra Stacha, mistra Evropy, akreditované zařízení MŠMT 
  • Se svými klienty dále cvičím a posiluji podle Ingrid Špringrové, PhDr. na velkém pružném míči.

CO NABÍZÍM:

  • - vytvarování a zpevnění těla
  • - posílení svalového korzetu
  • - odstranění bolestí páteře a zad
  • - posilovací cvičení u dysbalancí svalového korzetu
  • - redukce hmotnosti
  • - objemový trénink (nabrání svalové hmoty)
  • - zlepšení celkové kondice
  • - cvičení pro maminky po porodu
  • (možnost i duo tréninku)
  • - vypracování individuálního jídelníčku
  • - vypracování tréninkového plánu "na míru"
  • - cvičení pro děti (cca od 13 let)
  • (možnost i duo tréninku)
  • - zdravotní cvičení (pro všechny věkové kategorie)
  • - kaliperační měření