Vítejte!

Jmenuji se Renata. Cvičení jsem se začala věnovat v červnu 2007. O 4 měsíce později mě přivedl bývalý manžel a posléze i trenérka, Karin Kopečná, na myšlenku zkusit se připravit na závody v bodyfitness. V roce 2008 jsem získala  2. místo na Mistrovství Moravy a Slezska v kategorii bodyfitness nad 164 cm a následně 3. místo na MČR v kategorii bodyfitness masters. V roce 2009 jsem získala 3. místo na Mistrovství Moravy a Slezska v kategorii bodyfitness nad 164 cm a 6. místo na MČR v kategorii bodyfitness masters. Na mé sportovní přípravě se podílela Karinka Kopečná (mistryně Evropy v kulturistice žen) a Dalibor Hájek, kterého ne třeba představovat.

 

Být dobrým trenérem, není snadné.
Dochází k velkým rozdílům v kvalitě trenéra.
Trenérská činnost se může zdát mnoha lidem zajímavou a snadnou právě proto, že není obtížné se trenérem stát ( minimální zkušenost + absolvování krátkodobého kurzu = trenér ).
Činnost trenéra by měla mít úroveň profesionální pedagogické práce.
Myslím si, že každý trenér rád vidí u svých svěřenců, co nejlepší výkony, zlepšení zdravotních problémů a především zlepšení psychiky jedince.
Nejdůležitější při trenérské práci je komunikace.
Klient by měl mít pocit a nejen pocit, že je v dobrých rukou.

 

CERTIFIKACE:  

   - instruktor cvičení na závěsných a             kluzných systémech (TRX, Flowin)

   - osobní trenér kondičního posilování

   - trenér kulturistiky 

   - instruktor fitcentra

   - cvičitelka zdravotní TV

   - výživový poradce


   (Trenérská škola Petra Stacha, mistra    Evropy, akreditované zařízení MŠMT)
   (Certifikace: RNDr. Petr Fořt, CSc.)

   Se svými klienty dále cvičím a posiluji      podle Ingrid Špringrové, PhDr. na          velkém pružném míči.

   Nedílnou součástí každého tréninku jsou kompenzační cviky a strečink.

 

 

CO NABÍZÍM:

- vytvarování a zpevnění těla

- posílení svalového korzetu
- odstranění bolestí páteře a zad
- posilovací cvičení u dysbalancí svalového korzetu
- redukce hmotnosti 
- objemový trénink (nabrání svalové hmoty)
- zlepšení celkové kondice
- cvičení pro maminky po porodu
  (možnost i duo tréninku)
- vypracování individuálního jídelníčku
- vypracování  tréninkového plánu "na míru"
- cvičení pro děti (cca od 13 let)
  (možnost i duo tréninku)
- zdravotní cvičení (pro všechny věkové kategorie)
- kaliperační měření